hari nih best kat plant house.. huhu
ramai2 buat kerja.. rasa macam gotong royong nak kenduri pulak.. haha
padahal nak steril tanah & korek2 tanah.. huhu
apa pun, bila kita buat kerja dengan hati gembira.. hasilnya pun akan menggembirakan hati ini
hehe
sekian,
yang tengah gembira & sedikit letih...
Thursday, August 5, 2010
Wednesday, August 4, 2010
kadang kadang
kadang kadang saya rasa seperti mahu mendapatkan kerja.. seperti kawan2 lain yang dah bekerja.. ada duit ribu riban... tak dak keta pun takpa.. cuma nak duit untuk shopping2.. huhu
kadang kadang saya rasa seperti mahu berkawen, jadi surirumah sepenuh masa... belajar menjahit, belajar memasak, buka small bisnes. huhu..
kadang kadang perasan untuk tidak mahu menghabiskan master ini menghantui diri ini..
adakah ini symptom kurang rajin? symptom menyesal dengan sambung belajar? symptom sedih sedih kerana sebagai student, saya tak ada duit untuk shopping.. poya2... jalan2 dengan hati gumbira sebab tak payah pikir soal duit..
oh, adakah ini sebenarnya sebab duit? ooohh...
serius, rasa sangat tidak berkemampuan dari segi kewangan..
sekian,
yang tengah feeling2 sedih sebab saya tidak berduit
=/
kadang kadang saya rasa seperti mahu berkawen, jadi surirumah sepenuh masa... belajar menjahit, belajar memasak, buka small bisnes. huhu..
kadang kadang perasan untuk tidak mahu menghabiskan master ini menghantui diri ini..
adakah ini symptom kurang rajin? symptom menyesal dengan sambung belajar? symptom sedih sedih kerana sebagai student, saya tak ada duit untuk shopping.. poya2... jalan2 dengan hati gumbira sebab tak payah pikir soal duit..
oh, adakah ini sebenarnya sebab duit? ooohh...
serius, rasa sangat tidak berkemampuan dari segi kewangan..
sekian,
yang tengah feeling2 sedih sebab saya tidak berduit
=/
Wednesday, July 28, 2010
Cardigan
Assalamualaikum and hellllllllllloooooooooooo world! =)
hehehe... I recently bought a long cardigan! so cute and I'm so so so in love with it =)
cantek kan? hehe
hehehe... I recently bought a long cardigan! so cute and I'm so so so in love with it =)
![]() |
| sesuai di kala waktu malam.. hehe |
cantek kan? hehe
Monday, July 19, 2010
Pakai Spek =p
hehe... please wear your sunglasses when you're at Pulau Pangkor =p
Cbah jeles dengan i haha =p
Sunday, July 18, 2010
Pangkor (again! haha)
Assamualaikum...hello everyone!
for the sake of updating... so here it is a video when me and cbah at Pulau Pangkor..
this is on our 1st few hours in Pulau Pangkor..click here for the rest of the story =p
Vacation (part 1)
Vacation (part 2)
*tidak tenteram sehingga abis update cerita vacation itu.. huhu.. tungguuuuuuuuuuuu
for the sake of updating... so here it is a video when me and cbah at Pulau Pangkor..
this is on our 1st few hours in Pulau Pangkor..click here for the rest of the story =p
kualiti video kurang memuaskan.. huhu mana ada HDSLR =(
to my new visitor, hi.. welcome to my blog.. and YES! I do look/sound like kanak kanak ribena though I'm 23 at that time ~redha~
to my new visitor, hi.. welcome to my blog.. and YES! I do look/sound like kanak kanak ribena though I'm 23 at that time ~redha~
Vacation (part 1)
Vacation (part 2)
*tidak tenteram sehingga abis update cerita vacation itu.. huhu.. tungguuuuuuuuuuuu
Tuesday, July 6, 2010
my skin
haha hello everyone! Assalamualaikum
maybe some of you will be so annoy with the title.. hikhikhik
actually I really want my skin to be fairer as before.
because right now my skin is so dry dry dry and tanned.. haha tanned la konon.. padahal udah itam... huhu..
maybe some of you will be so annoy with the title.. hikhikhik
actually I really want my skin to be fairer as before.
because right now my skin is so dry dry dry and tanned.. haha tanned la konon.. padahal udah itam... huhu..
semoga misi untuk kembali normal berjaya!
walaupun gambar nih tak jelas... tapi ini adalah sumber inspirasi untuk merealisasikan misi.
I miss the time when my skin is in a good condition (?) haha. you can do it, mira!
Sunday, June 27, 2010
DID YOU KNOW?
Do you call your earthworms insects? Is that the correct term?
Well insects are actually a more correct term for creatures with an exoskeleton. Things such as mosquitoes, grasshoppers and cockroaches. Since earthworms don't have an exoskeleton, 'insects' is not the correct term.
They are without a backbone so are more similar to slugs and snails, so should they be referred to as mollusks?
That is also not correct!
Earthworms are in fact known as annelids. Not a very well known or used term, but the correct one nevertheless!
Well insects are actually a more correct term for creatures with an exoskeleton. Things such as mosquitoes, grasshoppers and cockroaches. Since earthworms don't have an exoskeleton, 'insects' is not the correct term.
They are without a backbone so are more similar to slugs and snails, so should they be referred to as mollusks?
That is also not correct!
Earthworms are in fact known as annelids. Not a very well known or used term, but the correct one nevertheless!
Subscribe to:
Posts (Atom)
