Thanks for your support!

Wednesday, March 23, 2011

Idea: Deco (paperclips)

Assalamualaikum... Hi hai hui ~ hehehe
Tadi berjalan-jalan meluaskan pemandangan di alam maya ini.
Terjumpa benda comel nih. Jadi haruslah dikongsi bersama kan.

yang nih Cik Mira nak tukar jadi: KM
 Terus teringat dulu-dulu masa zaman sekolah, suka jugak bengkokkan paperclips jadi bentuk hehehe.


tutorial
Tapi yang Cik Mira terjumpa nih, lain sikit la cara bengkokkan untuk buat paperclips tuh. Yang nih kira dah peringkat pro. Kena guna dawai dan apa nama menda tuh. ala, pengepit dawai tuh. huhu lupa pulak namanya, hehe. Apa-apa pun, paperclips kat gambar tuh, comel kan? Cik Mira sukaaaaaa...

kalau nak info lebih lanjut untuk DIY, boleh tengok kat sini: DIY Paperclips


Ok daaa..

2 comments:

~ NANA ~ said...

cantek...tp mcm ssh jugak nak buat...hehe

Cik Mira said...

ha ah. tangan kena kreatip nak pusing2 dawai tuh. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails