Thanks for your support!

Wednesday, February 9, 2011

DIY 1: kartun pengantin comel (sneak peak)

Assalamualaikum! hi semua.
Cik Mira bagi tengok sikit ja dulu okay. Nama pun sneak peak kan? hehe


Terkojut! My CintaSayangIluv tengok mms pagi-pagi buta ada kartun comel. haha 'comel' tuh Cik Mira ja yang puji sendiri hahahahaha

Hm, kartun nih Cik Mira buat guna bentuk bulat, segiempat dan yang sewaktu dengannya saja. hehehe Cik Mira bukan terer pun. Saja nak kongsi dengan kawan-kawan.
Nanti Cik Mira tunjuk gambar penuh okay! (^___^)

Ok bye bye

7 comments:

lovelyadibah said...

comelnyer!!!!!!!!!!!!!!!!dba pun nk wt gmbr comel utk engagement t..tp xder idea..tiru leh??hehehe~

Cik Mira said...

hehe idea yang tak seberapa untuk dikongsi... =) semua orang boleh buat nih. guna photoscape ja pon

:: noremy bte rahmat :: said...

sgt comey ok!

Cik Mira said...

=) comey macam tuan belog tak? hahaha

~ NANA ~ said...

comel...hehehe...pandai lukis ek?

Reen Tart Nenas said...

cute kartun tu. OP saye, Abg Ranggie ada buat lukisan kartun ms die amik gambar utk majlis nikah saye ari tu.

Cik Mira said...

terima kasih nana & reen!
kartun tuh guna photoscape ja. hehe kalau nak lukis sendiri, orang lidi pandaila

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails